Kvylitní a bio potraviny

O nákupech

Jak objednávat?

Průvodce nákupováním v e-shopu PYTLÍCI.CZ krok za krokem:

1. Výběr zboží z e-shopu

Zboží ke koupi lze vybrat procházením jednotlivých kategorií nebo pomocí služby Vyhledávání podle názvu. Pak stačí jen zvolit množství a vložit zboží do pytlíku. U všech vážených potravin se objeví nabídka HMOTNOST pytlíku, díky které si můžete snadno zvolit množství.

2. Nákupní pytlík

Celou dobu nákupu máte k dispozici virtuální nákupní pytlík, do kterého můžete vkládat zboží, které chcete koupit. Kliknutím na tlačítko "Vložit do pytlíku" u jednotlivého zboží vkládáte vybrané zboží do nákupního pytlíku. V e-shopu na pravé straně nahoře se zobrazuje, kolik položek máte v pytlíku vložených a jaká je celková cena. Klinutím na počet položek se dostanete do nákupního pytlíku. Tam si ověřte, jestli jste nakoupili vše potřebné, popřípadě ještě změňte obsah. Jednotlivé položky můžete z pytlíku vyjmout, měnit jejich množství či případně vložit položky nové.

3. Objednávka zboží

Objednávka zboží se skládá z několika kroků: 1. Nákupní pytlík, 2. Dodací údaje včetně způsobu platby, 3. Váš vzkaz či individuální přání, 4. Kontrola dat a potvrzení, 5. Objednávka úspěšně odeslána, 6. Potvrzení přijetí objednávky na váš mail.

V části Dodací údaje je nutné vybrat Způsob dodání a vyplnit Dodací údaje, které jsou označené hvězdičkou. Kliknutím na tlačítko "Dokončit objednávku" je objednávka zboží odeslána k vyřízení. Potvrzení odeslání objednávky uvidíte na obrazovce a zároveň vám bude zaslána zpráva na Vaši e-mailovou adresu.

4. Registrace uživatele (není nutná)

Je-li Vám 18 let, můžete se na našich stránkách registrovat. Při registraci uvádějte pravdivé a úplné informace a udržujte je aktuální. Mezi výhody registrace patří snadné objednání zboží bez opakovaného vyplňování dodacích údajů. Zaregistrovat se můžete kliknutím na odkaz "Registrovat" v Uživatelském menu v horní části e-shopu. V Uživatelském menu se po přihlášení uživatele (Přihlásit se) zobrazí Vaše jméno. Vaše uživatelské jméno a heslo jsou přístupné pouze Vám, udržujte je v tajnosti a chraňte před zneužitím. (např. se odhlašte, pokud objednáváte z cizího počítače). Jste odpovědní za užití Vašeho jména a hesla na stránkách, zejména za objednání zboží z Vašeho přístupu.

5. Zrušení objednávky

Objednávku může kupující zrušit dle zákona č. 367/2000Sb. do 14 (slovy: čtrnácti) dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Kupujícímu tím vyvstává nárok na vrácení částky za toto zboží zaplacené.

Prodávající může objednávku zrušit v případě, kdy se zboží již nevyrábí, nedodává nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena. V těchto případech je prodávající povinen zákazníka kontaktovat a dohodnout řešení.

Děkujeme Vám za návštěvu Pytlíkova a těšíme se na Vaši objednávku. 

Proběhl nákup podle vašich představ? Jste spokojeni, nebo máte připomínky či nápady na zlepšení? Vyskytl se nějaký problém s objednávkou? Nevíte, kde je zásilka s objednaným zbožím? Našli jste na našich stránkách chybu? Jsme rádi, když máme vaši zpětnou vazbu, můžeme tak rychleji zlepšovat naše služby. Kontaktovat nás můžete buď e-mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , nebo telefonicky na 777 594 686. Vašim podnětům se budeme pozorně věnovat.

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu PYTLÍCI.CZ v platném znění od 1. 10. 2019

Fakturační adresa:

Pavla Švecová
Šibeník 171
59451 Křižanov

IČO: 08483221

Sídlo provozovny:

Šibeník 171
59451 Křižanov

Obchodní podmínky upravují vztahy a vymezují vzájemná práva a povinnosti mezi provozovatelem a zákazníkem internetového obchodu www.pytlici.cz

Provozovatelem tohoto internetového obchodu je Pavla Švecová (dále jen prodávající) bydlištěm Šibeník 171, 59451 Křižanov

Zákazníkem se rozumí každý návštěvník internetových stránek provozovatele, který prostřednictvím systému internetového obchodu odeslal řádnou objednávku (dále jen kupující).

Aktuální znění podmínek je vždy dostupné na www.pytlici.cz. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami, a že s nimi bez výhrad souhlasí.

Nestanoví-li tyto všeobecné obchodní podmínky jinak, řídí se práva a povinnosti účastníků příslušnými ustanoveními obecně závazných předpisů platných v České republice.

Neručíme za nesprávné skladování

Mnohé potraviny je po doručení třeba neprodleně uložit do skladovacích obalů u vás doma. Vzhledem k povaze přírodních a nechemicky ošetřených potravin klademe na skladování zvláštní důraz! Po převozu k vám domů je třeba ale pokračovat ve správném skladování i ve vaší spíži. Doporučujeme proto přesypat potraviny z originalních přepravovacích papírových pytlíků do nádob, které vytvoří podmínky skladování v suchu a chladu. Mnohé organické potraviny totiž rychle vysychají a ztrácejí na hmotnosti a nebo naopak jsou náchylné k plesnivění. Většina potravin ze sortimentu e-shopu PYTLICI.CZ se správně skladuje při teplotě do dvaceti stupňů celsia a relativní vlhkosti do sedmdesáti procent. Pokud jsou podmínky skladování jinak specifické, je to uvedeno v popisu produktu.

Povinností odběratele je zkontrolovat kvalitu dodaných produktů. Vzhledem k rychlé proměně organických potravin při nesprávném skladování můžeme řešit vaši nespokojenost pouze do 14ti dnů od převzetí zásilky.

Reklamaci na poškození zásilky dopravcem je nutné hlásit do dvou dnů od doručení, pozdější reklamace nelze řešit.

Ochrana osobních údajů

Veškeré osobní nebo firemní údaje, které poskytne kupující v průběhu využívání tohoto internetového obchodu, jsou považovány za důvěrné a chráněné na základě Zákona č. 101/2000 Sb. a nařízení EU 2016/679. Provozovatel se zavazuje, že tyto údaje neposkytne třetím osobám.

Odesláním objednávky vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení. S ohledem na povahu našeho obchodu, tj. neustále se měnící nabídku, zasíláme kupujícím pravidelný emailový informačník s aktualitami a zajímavostmi. Každý kupující má možnost se od něj odhlásit kliknutím na odkaz na jeho posledním řádku.
docxZáznam_o_zpracování_osobních_údajů.docx


Ochrana duševního vlastnictví

Obsah stránky www.pytlici.cz zahrnující zejména texty, fotografie, grafická a jiná výtvarná díla, software, ochranné známky a jiná práva požívající ochrany je výlučným vlastnictvím Pavly Švecové a nesmí být užívána v nejširším významu bez předchozího písemného souhlasu Pavly Švecové.

Tyto podmínky ve spojení s objednávkou představují úplnou dohodu o kupní smlouvě, která se řídí českým právem.

Dodání až k Vám

Doprava, dodací a platební podmínky aneb Jak se zboží z Pytlíkova dostane k Vám?

Po obdržení vaší objednávky máme v Pytlíkově velkou snahu předat zboží přepravci nebo připravit k osobnímu odběru do druhého pracovního dne od přijetí objednávky (pokud platíte bankovním převodem, tak samozřejmě až po připsání peněz na účet: 670100-2216327984/6210). Nicméně pokud je u některého zboží uvedená delší doba pro doručení, kompletujme balík, až máme všechno zboží pro vás připravené. Máme snahu posílat vše objednané dohromady v jednom balíku. Při jakékoli komplikaci či zdržení Vás budeme kontaktovat mailem nebo telefonicky.

Pokud potřebujete zboží dostat do určitého konkrétního termínu, napište to do poznámky v objednávkovém formuláři - budeme se snažit vyjít Vám maximálně vstříc. Rádi Vám zatelefonujeme.

Pokud si chcete zboží osobně vyzvednout u nás v Pytlíkově, napište do poznámky kdy přesně. Každopádně prosím vyčkejte na potvrzující SMS, že je vaše zboží připraveno k vyzvednutí. Upozorňujeme, že objednávky přijímáme pouze předem a výhradně přes e-shop. Platbu je nutné uhradit online (nemáme EET pokladnu a tak hotovost nepřijímáme).

Pokud si chcete zboží vyzvednout do vlastních nádob, dejte nám to vědět tím, že zvolíte možnost dopravy Osobní odběr do vlastních nádob. Poté se spolu telefonick domluvíme, kdy nádoby přinesete a my Vám je zpravidla do druhého dne naplníme. V případě malé objednávky to lze udělat i na počkání. Vše je však třeba nejpve telefonicky domluvit. 

Všechny ceny jsou uvedené včetně DPH a garantujeme ceny uvedené v nabídce. Převzetí zboží stvrzuje kupující podpisem na průvodním dokladu dopravní společnosti. Místem dodání zboží je poštovní adresa uvedená kupujícím při objednání v objednávkovém formuláři. Zákazník je vlastníkem zboží po zaplacení kupní ceny.

Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku kupujícího, který v minulosti neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží!

Cenu za Vaši objednávku můžete zaplatit několika způsoby:

Online kartou

Převodem na účet – platební informace Vám pošleme poté, co potvrdíme Vaši objednávku; zboží bude odesláno (nebo připraveno k vyzvednutí) po připsání celé částky na náš účet.

Dobírkou – za zboží zaplatíte při jeho převzetí (cena dobírky 20,- Kč ... DPD)

A co cena dopravy?

Pro zjednodušení účtujeme poštovné paušálně 150 Kč (DPD) a pro menší zásilky je možné využít Zásilkovnu (do 5 kg a do 10 kg)

Při nákupu nad 2500 Kč a v limitu 30 kg získává zákazník dopravu zdarma. Cenu dobírky, pokud tuto službu zákazník požaduje, účtujeme.

Co když balík přijde ve zuboženém stavu???

Takováto kritická situace může jednou za dlouhý čas nastat. Nikdy nemůžeme vědět, co všechno se v poštovních vozech děje :(. Vidíme-li na první pohled, že se s balíkem nezacházelo zrovna šetrně, tak jej prostě nepřevezmeme. Na to má zákazník právo. I když bude doručovatel dělat takzvaně ofuky – stejně nakonec bude muset sepsat krátký reklamační protokol. Pokud v tu chvíli můžete, vezměte fotoaparát a balíka si vyfoťte – značně to urychlí pozdější reklamační řízení.

Pokud zjistíte při rozbalení zásilky, že je poškozený obsah – také nejlépe pořiďte fotografický záznam.

Skutečnost o shledané závadě při doručení oznamte nejpozději do druhého dne od převzetí zásilky nám prodávajícím.

Jak zboží balíme?

Jak to u nás funguje? Vy si stanovíte množství zboží a my ho s velkou péčí zabalíme do kvalitních papírových pytlíků s potravinovým atestem. Používáme papírové pásky na vodní bázi. Aby se k vám pytlíky dostaly v pořádku a neporušené, balíme je ještě do ochranné vrstvy papíru, který dostáváme darem jako odpadový materiál z lokální tiskárny. Také máme další kusové produkty, u kterých preferujeme buď papírový obal nebo sklo.

Další vrstvou našeho pečlivého balení je krabice. Papírová a papírovou páskou lepená, výplňový materiál pro bezpečné putování poštovními vozy je také papír - nejčastěji papírový pytel, ve kterém k nám přicházejí potraviny na váhu. Izolepu od nás nečekejte:) Zároveň je nám velmi blízká myšlenka cirkulární ekonomiky a to, že i odpad může být zdrojem a proto, když se k nám dostane krabice z druhé ruky, která má stále funkčně zalepený spodek klasickou izolepou, tak ji tam necháme, protože planeta je jen jedna a zdroje nejsou nekonečné. U těžších balíků používáme velmi kvalitní odolné krabice z pětivrstvého kartonu, které vám opět mohou v domácnosti ještě dobře posloužit, když po doručení opatrně rozříznete pásky v místě mezer. Krabice má svou hodnotu a pak jednou po opotřebení může celá skončit například jako permakulturní pomůcka do vaší zahrady. U lehčích balíků používáme krabice recyklované.

Díky tomuto způsobu nákupu nebudete muset plnit kontejnery, ale zbude vám často kvalitní krabice a znovu použitelné pytlíky, které se jednou po úplném využití v přírodě rozloží bez toxické zátěže.

Nákupem zboží v ekologickém balení podporujete především sami sebe a svým dětem zachováváte možnost čistého životního prostředí. Děkujeme Vám.