Dodání až k Vám
Doprava, dodací a platební podmínky aneb Jak se zboží z Pytlíkova dostane k Vám?
Po obdržení vaší objednávky máme v Pytlíkově velkou snahu předat zboží přepravci nebo připravit k osobnímu odběru do druhého pracovního dne od přijetí objednávky (pokud platíte bankovním převodem, tak samozřejmě až po připsání peněz na účet: 670100-2216327984/6210). Nicméně pokud je u některého zboží uvedená delší doba pro doručení, kompletujme balík, až máme všechno zboží pro vás připravené. Máme snahu posílat vše objednané dohromady v jednom balíku. Při jakékoli komplikaci či zdržení Vás budeme kontaktovat mailem nebo telefonicky.
Pokud potřebujete zboží dostat do určitého konkrétního termínu, napište to do poznámky v objednávkovém formuláři - budeme se snažit vyjít Vám maximálně vstříc. Rádi Vám zatelefonujeme.
Pokud si chcete zboží osobně vyzvednout u nás v Pytlíkově, napište do poznámky kdy přesně. Každopádně prosím vyčkejte na potvrzující SMS, že je vaše zboží připraveno k vyzvednutí. Upozorňujeme, že objednávky přijímáme pouze předem a výhradně přes e-shop. Platbu je nutné uhradit online (nemáme EET pokladnu a tak hotovost nepřijímáme).
Pokud si chcete zboží vyzvednout do vlastních nádob, dejte nám to vědět tím, že zvolíte možnost dopravy Osobní odběr do vlastních nádob. Poté se spolu telefonick domluvíme, kdy nádoby přinesete a my Vám je zpravidla do druhého dne naplníme. V případě malé objednávky to lze udělat i na počkání. Vše je však třeba nejpve telefonicky domluvit.
Všechny ceny jsou uvedené včetně DPH a garantujeme ceny uvedené v nabídce. Převzetí zboží stvrzuje kupující podpisem na průvodním dokladu dopravní společnosti. Místem dodání zboží je poštovní adresa uvedená kupujícím při objednání v objednávkovém formuláři. Zákazník je vlastníkem zboží po zaplacení kupní ceny.
Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku kupujícího, který v minulosti neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží!
Cenu za Vaši objednávku můžete zaplatit několika způsoby:
Online kartou
Převodem na účet – platební informace Vám pošleme poté, co potvrdíme Vaši objednávku; zboží bude odesláno (nebo připraveno k vyzvednutí) po připsání celé částky na náš účet.
Dobírkou – za zboží zaplatíte při jeho převzetí (cena dobírky 20,- Kč ... DPD a 36,- Kč ... Česká Pošta)
A co cena dopravy?
Pro zjednodušení účtujeme poštovné paušálně 100 Kč (DPD) a 120 Kč nebo 130 Kč (pošta) a pro menší zásilky je možné využít Zásilkovnu (do 5 kg a do 10 kg)
Při nákupu nad 2000 Kč a v limitu 30 kg získává zákazník dopravu zdarma. Cenu dobírky, pokud tuto službu zákazník požaduje, účtujeme.
Co když balík přijde ve zuboženém stavu???
Takováto kritická situace může jednou za dlouhý čas nastat. Nikdy nemůžeme vědět, co všechno se v poštovních vozech děje :(. Vidíme-li na první pohled, že se s balíkem nezacházelo zrovna šetrně, tak jej prostě nepřevezmeme. Na to má zákazník právo. I když bude doručovatel dělat takzvaně ofuky – stejně nakonec bude muset sepsat krátký reklamační protokol. Pokud v tu chvíli můžete, vezměte fotoaparát a balíka si vyfoťte – značně to urychlí pozdější reklamační řízení.
Pokud zjistíte při rozbalení zásilky, že je poškozený obsah – také nejlépe pořiďte fotografický záznam.
Skutečnost o shledané závadě při doručení oznamte nejpozději do druhého dne od převzetí zásilky nám prodávajícím.